agha-551

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن عمران گستر همت  در پيام نوروزي خود به مناسبت حلول سال 1397 هجري شمسي، این عید سعید را به تمام ایرانیان تبریک گفت.
به گزارش مرکز ارتباطات وروابط عمومی تعاونی مسکن عمران گستر همت، مهندس حسن قاسمی با اشاره به نام گذاری سال جدید با “عنوان حمایت از کالای ایرانی” از سوی مقام معظم رهبری و آرزوی سالی خوش برای تمامی مردم ایران در سراسر جهان ، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

▫️بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال
عید سعید نوروز و فرا رسیدن بهار و سال نو را به همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان، به افراد و خانواده‌هائی که در خدمت کشور و در خدمت اعضاء محترم قرار دارند؛ تبریک گفته و امیدوارم به فضل و رحمت الهی ملت ایران سال شاد و سرشار از برکت و نعمت را در پیش داشته باشند و در همه‌ عرصه موفق و سربلند و پیروز باشند.
کشور عزیزمان ایران با داشتن پیشینه اسلامی و تاریخی و گنجینه های معنوی و فرهنگی  در طول تاریخ مورد تحسین و توجه جهانیان و مظهر امنیت و اعتماد برای همگان بوده است.
درسایه این امنیت همواره خاطره ای خوب و زیبا از مهمان نوازی مردم ایران و بی همتایی و زیبایی کشورمان در خاطره جهانیان و گردشگران به یادگار مانده است که انشالله با حمایت گسترده از کالای ایرانی، نام ایران و ایرانی بر تمامی قله های افتخار از جمله  تولید داخلی نیز تابنده و درخشنده باشد.
امروز ایرانیان در جای جای سرزمین عزیزمان با بهره مندی از همه مواهب انسانی و طبیعی و فرهنگی و اهتمام به تولید داخلی و رونق ملی و حمایت از کالای ایرانی به خود بالیده و گام های محکم و موثری را در راستای رونق ملی خواهند برداشت.
در این راستا شرکت تعاونی مسکن عمران گستر رهروان همت نیز با پیروی از رهنمود های ارزشمند و موثر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، نظر و نگاه به تمام افق های صنعت  تولید داخلی و ملی و کار آفرینی خواهد پرداخت و با توجه و اهتمام به همه ظرفیت هایی که زندگی شهروندان  ایرانی را  روان ،راحت،امن و آسوده تر می سازد،با استفاده از مصالح و تجهیزات تولید داخل  و علوم متخصصین  داخلی و ملی  رسالت خود را بیش از پیش و بهتر از سالهای گذشته به عموم ایرانیان و بخصوص اعضاء محترم در سرتاسر کشور ارایه خواهد داد.
امیدواریم خداوند متعال تمام خدمتگزاران و مهرورزان به آب و خاک این میهن را مشمول لطف خود و ادعیه‌ زاکیه‌ی حضرت بقية‌الله (ارواحنا فداه) قرار دهد.

                                                                                                 حسن قاسمی

                                                            مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن عمران گستر همت

 

 

images 1594784